Primeri DOBRIH poslovnih praks:
LUŠT – TUŠ: trgovska veriga Tuš je ob nastajanju proizvodnje paradižnika v podjetju LUŠT investirala v promocijo paradižnika in na začetku tudi ekskluzivno prodajala ta paradižnik, rezultat tega sodelovanja je bila uspešna rast obeh partnerjev;
Spoštujemo, kar je naše, slovensko: trgovska veriga TUŠ intenzivno promovira slovenska kmetijska gospodarstva in živilsko predelovalna podjetja in njihove pridelke/izdelke;
100 % SLOVENSKO: trgovska veriga MERCATOR intenzivno promovira slovenska kmetijska gospodarstva in živilsko predelovalna podjetja in njihove pridelke/izdelke;
Tržnice Iz domačih krajev: trgovska veriga MERCATOR intenzivno promovira slovensko sadje in zelenjavo;
Slovenija, moja dežela: trgovska veriga SPAR intenzivno promovira slovenska kmetijska gospodarstva in živilsko predelovalna podjetja in njihove pridelke/izdelke;
Primeri nepoštenih poslovnih praks:
Zamujanje s plačili (plačilna nedisciplina) po celotni verigi preskrbe s hrano.
Nespoštovanje neto neto cene s strani nekaterih trgovskih sistemov.
Spreminjanje cenikov (nižanje cen) za preteklo obdobje.
Izrazit pritisk na dobavitelje z željo po dodatnih rabatih ali znižanju nabavnih cen s strani izrazito močnejše trgovine.
Vezana trgovina po nekonkurenčnih cenah.
Nesorazmerni penali v primeru zamude dobave ali nedobave izdelkov iz opravičljivih razlogov.