VARUH ODNOSOV V VERIGI PRESKRBE S HRANO

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Dunajska 22, 1000 Ljubljana

Politika piškotkov

 

Analiza promocijskih aktivnosti trgovskih verig

29.12.2017

 

Trgovske verige v Sloveniji v zadnjih letih intenzivno nagovarjajo slovenske potrošnike k obisku posameznih trgovin s slovenskimi prehranskimi izdelki. Tako kaže tudi študija, ki smo jo že tretje leto zaporedoma naročili za potrebe spremljanja promocijskih aktivnosti trgovskih verig. Tudi v tem letu najbolj intenzivno promovirajo prehranske izdelke slovenskih dobaviteljev in slovenskega porekla Mercator d.d., Engrotuš d.o.o. in Spar Slovenija d.o.o., trend povečevanja pa kažeta tudi t.i. diskontna trgovca, zlasti Hofer d.o.o. Podrobnosti o rezultatih študije so objavljeni v gradivu.

 

Dokument lahko snamete TUKAJ (Analiza promocijskih aktivnostiv posameznih trgovskih verigah v Slovenjij .pdf)

 

Dr. Jože Podgoršek, l.r.

Varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano 

 

 

Please reload

Priporočamo

Vabilo na novinarsko konferenco

08.10.2019

1/6
Please reload

Iskanje po ključnih besedah
Please reload