Primeri dobrih poslovnih praks:
LUŠT – TUŠ: trgovska veriga Tuš je ob nastajanju proizvodnje paradižnika v podjetju LUŠT investirala v promocijo paradižnika in na začetku tudi ekskluzivno prodajala ta paradižnik, rezultat tega sodelovanja je bila uspešna rast obeh partnerjev;
Spoštujemo, kar je naše, slovensko: trgovska veriga TUŠ intenzivno promovira slovenska kmetijska gospodarstva in živilsko predelovalna podjetja in njihove pridelke/izdelke;
100 % SLOVENSKO: trgovska veriga MERCATOR intenzivno promovira slovenska kmetijska gospodarstva in živilsko predelovalna podjetja in njihove pridelke/izdelke;
Tržnice Iz domačih krajev: trgovska veriga MERCATOR intenzivno promovira slovensko sadje in zelenjavo;
Slovenija, moja dežela: trgovska veriga SPAR intenzivno promovira slovenska kmetijska gospodarstva in živilsko predelovalna podjetja in njihove pridelke/izdelke;
Primeri nepoštenih poslovnih praks:
- zamujanje s plačili (plačilna nedisciplina) po celotni prehranski verigi,
- nespoštovanje neto neto cene s strani nekaterih trgovskih sistemov,
- spreminjanje cenikov (nižanje cen) za preteklo obdobje,
- izrazit pritisk na dobavitelje z željo po dodatnih rabatih ali znižanju nabavnih cen s strani izrazito močnejše trgovine,
- vezana trgovina po nekonkurenčnih cenah,
- nesorazmerni penali v primeru zamude dobave ali nedobave izdelkov iz opravičljivih razlogov.