top of page

Analiza promocijskih aktivnosti trgovskih verig

Updated: Jan 29, 2020


Trgovske verige v Sloveniji v zadnjih letih intenzivno nagovarjajo slovenske potrošnike k obisku posameznih trgovin s slovenskimi prehranskimi izdelki. Tako kaže tudi študija, ki smo jo že tretje leto zaporedoma naročili za potrebe spremljanja promocijskih aktivnosti trgovskih verig. Tudi v tem letu najbolj intenzivno promovirajo prehranske izdelke slovenskih dobaviteljev in slovenskega porekla Mercator d.d., Engrotuš d.o.o. in Spar Slovenija d.o.o., trend povečevanja pa kažeta tudi t.i. diskontna trgovca, zlasti Hofer d.o.o. Podrobnosti o rezultatih študije so objavljeni v gradivu.

Dr. Jože Podgoršek, l.r.

Varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano

VARUH ODNOSOV V VERIGI PRESKRBE S HRANO

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Dunajska 22, 1000 Ljubljana

Politika piškotkov

 

bottom of page