Analiza promocijskih aktivnosti trgovskih verig


"Posamezne trgovske verige na različne načine nagovarjajo potrošnike k nakupu v njihovih trgovinah. Ker se zavedamo, da nakupno odločanje potrošnikov nenazadnje vpliva tudi na pogajalsko moč dobavitelje nas je zanimalo, s katerimi prehranskimi izdelki izvajajo promocijo posamezne trgovske verige glede na poreklo dobavitelja. Analizo promocijskih aktivnosti trgovskih verig je na podlagi naročila varuha izvedlo podjetje Solviks d.o.o.. Analiza je zajemala le letake, ki jih gospodinsjtva prejmejo na dom in sicer je bilo analizirano obdobje od 31 tedna do 47 tedna leta 2016. Rezultati so predstavljeni gradivu."

Tukaj lahko snamete poročilo (pdf, cca 2Mb)

#prehrana #proizvodnjahrane #nepošteneposlovneprakse #kmetijstvo #Varuhodnosovvverigipreskrbeshrano #Preskrbashrano #trgovskeverige #analiza #poročilo #živinoreja

Recent Posts

See All

VARUH ODNOSOV V VERIGI PRESKRBE S HRANO

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Dunajska 22, 1000 Ljubljana

Politika piškotkov